کپکام استودیو انیمیشن‌سازی Minimum را خریداری می‌کند

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 596229 3 روز قبل 129

«کپکام» (Capcom) اخیراً اعلام کرده است که استودیو انیمیشن‌‌سازی Minimum را خریداری می‌کند. این استودیو انیمیشن‌سازی قبلاً روی عناوین اصلی Capcom کار کرده بود. برای مطالعه ادامه خبر خرید استودیو Minimum توسط «کپکام» همراه ما باشید.

به گزارش خبرگزاری «اینسایدرگیمینگ» (Insider-Gaming)، استودیو Minimum به طور تخصصی روی طراحی چهره و انیمیشن بدن کار می‌کند و اخیراً در توسعه بازی «دراگون داگما 2» (Dragon Dogma 2) نقش داشته‌ است.

این شرکت تایوانی از طریق خرید سهام خریداری شد و کمپانی «کپکام» (Capcom) تنها 27000 دلار برای تامین امنیت استودیو پرداخت کرد. در بیانیه شرکت Capcom پیرامون خرید استودیو انیمیشن‌سازی Minimum آمده است:

»استودیو Minimum مستقر در تایوان، نقطه قوت آن در تولید انیمیشن برای ساخت بازی‌های کامپیوتری خانگی مصرف‌کننده است. این استودیو در گذشته روی عناوین اصلی Capcom کار کرده بود. «کپکام» تصمیم گرفت استودیو را به شرکت زیرمجموعه خود تبدیل کند تا به طور پایدار قابلیت‌های توسعه و فناوری خود را تقویت کند و هدف آن دستیابی به هدف مدیریت بلندمدت خود یعنی فروش 100 میلیون واحدی در سال است».

استودیو انیمیشن‌سازی Minimum

احتمال مشارکت استودیو انیمیشن‌سازی Minimum در توسعه بازی Resident Evil 9

شرکت Capcom دیروز ساخت نسخه بعدی سری «رزیدنت اویل» (Resident Evil) را تایید کرد. این شرکت اعلام کرد که کارگردان بازی Resident Evil 7، روی پروژه بعدی «رزیدنت اویل» کار می‌کند. این پروژه مربوط به خط اصلی سری مذکور خواهد بود و وسعت بیشتری نسبت به بازی Resident Evil Village خواهد داشت.

علاوه بر آن، «کپکام» از بازی Dead Rising Deluxe Remaster برای پلتفرم‌های مدرن رونمایی کرد. این ریمستر که بیشتر حکم یک بازسازی را دارد، در تاریخ 29 شهریور 1403 (19 سپتامبر 2024) روانه بازار می‌شود. نظر شما درباره خرید استودیو انیمیشن‌سازی Minimum توسط کمپانی Capcom چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • با ماد ترسناک Evil Soul برای بازی GTA 5 آشنا شوید
  • کپکام کارگردان بازی Resident Evil 9 را مشخص کرد
  • تاریخ عرضه بازی Dead Rising Deluxe Remaster اعلام شد
مشاهده این خبر در سایت مرجع