شروع فیلم‌برداری فیلم سینمایی Watch Dogs

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 596301 2 روز قبل 83

شرکت «یوبیسافت» (Ubisoft) تایید کرد که مراحل فیلم‌برداری فیلم سینمایی «واچ داگز» (Watch Dogs) شروع شده است. فیلم سینمایی Watch Dogs قرار است داستان اورجینال و متفاوت از سری بازی‌ها را روایت کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری VGC، مراحل تولید فیلم‌سینمایی مورد انتظار Watch Dogs آغاز شده است. این فیلم که داستان اورجینال را روایت می‌کند، بازیگرانی چون «سوفیا وایلد» (Sofia Wilde) و «تام بلیث» (Tom Blyth) در این اثر ایفای نقش خواهند کرد. گفتنی است «ماتیو توری» (Mathieu Turi)، کارگردان فرانسوی، کار هدایت فیلم Watch Dogs را برعهده می‌گیرد.

آیا فیلم سینمایی Watch Dogs در جذب مخاطب موفق خواهد شد؟

«سوفیا وایلد» قبلاً در فیلم سینمایی ترسناک Talk to Me ایفای نقش کرده بود که نقش‌آفرینی او مورد استقبال منتقدان و مخاطبان قرار گرفت. «تام بلیث» هم یکی از ستارگان فیلم The Hunger Games: The Balled of Songbird & Snakes بود. از سوی دیگر، «ماتیو توری» کارگردان فیلم ترسناک تحسین‌برانگیز The Deep Dark بوده است. «کریستی لی‌بلانک» (Chrisite LeBlanc) همچنین فیلم‌نامه اصلی این اثر را به نگارش در می‌آورد.

فیلم‌برداری فیلم Watch Dogs

ناشر فرانسوی «یوبیسافت» (Ubisoft) تاکنون سه بازی از فرانچایز Watch Dogs روانه بازار کرده است: اولین بازی Watch Dogs در سال 2014 عرضه شد، سپس دنباله مستقیم آن با نام Watch Dogs 2 در سال 2016 و بازی Watch Dogs: Legions در سال 2020 منتشر شدند. ناشر فرانسوی پیرامون فرانچایز Watch Dogs گفته است:

«هر بازی دارای داستان‌های متفاوت در دنیایی است که در آن شورشیان هکر تلاش می‌کنند با بی عدالتی‌های فعال شده توسط CTOS (یک سیستم اطلاعات دیجیتالی که کل شهرها را به یک شبکه متصل می‌کند) مبارزه کنند». نظر شما درباره فیلم سینمایی Watch Dogs چیست؟ آیا این اقتباس ویدیویی در پرده نقره‌ای سینما موفق خواهد شد؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • کپکام استودیو انیمیشن‌سازی Minimum را خریداری می‌کند
  • با ماد ترسناک Evil Soul برای بازی GTA 5 آشنا شوید
  • بازی Call of Duty: Black Ops 6 آبان امسال عرضه می‌شود!
مشاهده این خبر در سایت مرجع