سه‌گانه Halo بازسازی می‌شوند؛ احتمال عرضه آن برای کنسول PS5 وجود دارد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 596049 2 روز قبل 81

به نظر می‌رسد استودیو 343Industries قرار است به طور کامل سه‌گانه اول سری «هیلو» (Halo) را بازسازی کند. «مایکروسافت» (Microsoft) همچنین در نظر دارد این بازسازی را برای کنسول «پلی استیشن 5» (PlayStation 5) عرضه کند.

فرانچایز Halo با مبحث «انتشار مجدد» غریبه نیست. «مایکروسافت» در سال 2014 و 2020، مجموعه Halo: The Master Chief’ Collection را به ترتیب برای کنسول Xbox One و پلتفرم PC منتشر کرد. اکنون گزارش شده که این شرکت می‌خواهد یک بازسازی کامل از سه‌گانه اول سری Halo را روانه بازار کند.

به نقل از یک افشاگر داخلی، بازسازی سه‌گانه اول Halo قرار است به طور کامل توسط استودیو 343Industries تولید شود. گزارش توسعه ریمیک سه‌گانه Halo توسط اینسایدر Technical Halo منتشر شد. اینسایدر Techinal Halo سابقه قابل‌توجهی در افشای اطلاعات مختلف از سری بازی‌های «هیلو» را در کارنامه خود دارد.

بازسازی سه‌گانه Halo

انتشار بازسازی سه‌گانه Halo برای کنسول PS5؛ انتقال بزرگ‌ترین IP مایکروسافت به سونی؟

گفتنی است هدف اصلی ساخت بازسازی سه‌گانه Halo، انتقال این سری به کنسول PlayStation به بزرگ‌ترین شکل خود است. گویا برخی از تیم‌های پشتیبانی و استودیوهای «مایکروسافت» در توسعه بی‌نقص ریمیک سه‌گانه Halo به استودیو 343Industries کمک کنند. نکته جالب اینجاست که گفته می‌شود بازسازی سه‌گانه Halo از عناصر گیم‌ پلی مدرن از نسخه‌های اخیر فرانچایز استفاده می‌کند.

این عناصر شامل Sprint (با حداکثر سرعت دویدن) و Clamber (به سختی بالارفتن) می‌شود که نشان بدهد این ریمیک می‌تواند بسیار متفاوت از نسخه‌های اصلی خود باشد. اگرچه این ممکن است نگران‌کننده به نظر برسد؛ اما بازی Halo Infinite نشان داد که یک حد وسط محکم بین گیم پلی کلاسیک و مدرن است.

با این حال، عرضه بازسازی سه‌گانه Halo برای کنسول PS5 ممکن است اتفاق شگفت‌انگیزی برای جامعه گیمینگ تلقی شود؛ اما این پکیج می‌تواند در نهایت همان چیزی باشد که فرانچایز «هیلو» برای بازگشت به صدر بازار شوتر اول شخص به آن نیاز دارد.

  • مایکروسافت ریمیک بازی Halo 1 را برای کنسول PS5 عرضه می‌کند
  • تاریخ پخش فصل دوم سریال Halo مشخص شد
  • مت بوتی: نسخه بعدی Halo می‌تواند توسط استودیو سازنده Call of Duty ساخته شود
مشاهده این خبر در سایت مرجع