با قابلیت ردیابی سلامت خانواده گلکسی واچ سامسونگ آشنا شوید

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 596110 2 روز قبل 73

Samsung Health، یک برنامه محبوب تناسب اندام و ردیابی سلامت برای تلفن‌های گلکسی سامسونگ، گامی آزمایشی در حوزه نظارت بر سلامت خانواده برمی‌دارد.

براساس گزارشی که توسط Android Authority منتشر شده است، سامسونگ درحال آماده‌سازی قابلیتی است که به کاربران امکان می‌دهد داده‌های سلامتی خود را با دیگران، والدین یا مراقبین احتمالی که باید مراقب کودکان یا بستگان مسن خود باشند به اشتراک بگذارند.

ویژگی ردیابی سلامت خانواده گلکسی واچ سامسونگ

در حالی که این ویژگی‌ ممکن است نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی را افزایش دهد، به نظر می‌رسد سامسونگ رویکردی سنجیده را در پیش گرفته است. این گزارش نشان می‌دهد که کاربران کنترل دقیقی برروی داده‌هایی که به اشتراک گذاشته می‌شود، خواهند داشت و می‌توانند هر زمان که بخواهند به‌طور کامل اشتراک‌گذاری را متوقف کنند. علاوه بر این، ظاهراً تدابیر امنیتی برای اطمینان از اینکه فقط کاربران مجاز می‌توانند به اطلاعات دسترسی داشته باشند، وجود دارد.

با قابلیت ردیابی سلامت خانواده  گلکسی واچ سامسونگ آشنا شوید

اسکرین‌شات‌های این گزارش نشان می‌دهد که کودکان (یا احتمالاً کاربران مسن) برای شرکت در اشتراک‌گذاری داده‌ها از ساعت گلکسی خود به یک تلفن گلکسی نیاز دارند. این امر به احتمال زیاد کاربران را به اکوسیستم سامسونگ گره می‌زند و از آنها می‌خواهد که برای این ویژگی خاص روی سخت‌افزار برند سرمایه‌گذاری کنند.

طبق گزارش‌ها، در مورد داده‌های سلامتی کودکان به رضایت صریح از حساب والدین یا قیم نیاز است. همچنین به یک بند عدم فعالیت اشاره شده که در آن اگر کاربر در اشتراک‌گذاری یا دسترسی به داده‌ها به مدت 90 روز غیرفعال بماند، اشتراک‌گذاری به‌طور خودکار متوقف و داده‌های به‌اشتراک‌گذاشته‌شده حذف می‌شوند.

علاوه بر این، گزارش جدید نشان می‌دهد که ویژگی ردیابی سلامت خانواده سامسونگ ممکن است از حلقه یا ساعت گلکسی فراتر برود. این احتمال وجود دارد که سامسونگ قبل از انتشار آن در ساعت‌های قدیمی‌تر گلکسی، این قابلیت را برای مدتی محدود به ساعت‌های هوشمند جدیدتر کند.

ویژگی ذکرشده Samsung Health را به یک پلتفرم مدیریت سلامت جامع‌تر تبدیل می‌کند. باید دید که اشتراک‌گذاری داده‌ها تا چه اندازه به‌طور موثر اجرا می‌شود و کاربران چگونه هشدارها یا بینش‌ها را براساس اطلاعات به‌اشتراک‌گذاشته‌شده دریافت می‌کنند. صرف نظر از این، حرکت سامسونگ حاکی از تمرکز فزاینده این شرکت بر سلامت و تندرستی در اکوسیستم خود است.

مشاهده این خبر در سایت مرجع