اولین لپتاپ 360 درجه تاشو افقی جهان: Acemagic X1

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 596254 3 روز قبل 118

از زمانی که ریزر یک لپ‌تاپ با صفحه‌نمایش سه‌گانه را به نمایشگاه CES 2017 آورد، ما مجذوب ایده دستگاه‌هایی شده‌ایم که از چند نمایشگر استفاده می‌کنند. حالا لپتاپ جدیدی با نام Acemagic X1 عرضه شده که میزبان دو نمایشگر 14 اینچی 1080p است.

مشخصات لپتاپ Acemagic X1

Acemagic X1 لپتاپی است که در کنار نمایشگر اصلی خود، به یک نمایشگر اضافی مجهز شده است. نمایشگر اضافی این دستگاه افقی قرار گرفته است و به کمک سیستم لولای آن در کنار نمایشگر اصلی باز می‌شود. شرکت سازنده این دستگاه آن را «اولین لپ‌تاپ 360 درجه تاشوی افقی جهان» نامیده است.

در حالی که ما هنوز قیمت، تاریخ عرضه یا مشخصات کاملی نداریم، به نظر می‌رسد این لپتاپ برای بازی یا بهره‌وری بالا طراحی نشده است. این دستگاه به پردازنده دو ساله نسل دوازدهم اینتل Core i7-1255U، 16 گیگابایت حافظه DDR4 و یک ترابایت PCIe 3.0 SSD مجهز خواهد شد.

این لپتاپ از سرعت انتقال 5 گیگابیت بر ثانیه از درگاه های USB-A و USB-C و HDMI 2.0 به‌جای HDMI 2.1 برای خروجی ویدیو پشتیبانی می کندو یکی از دو پورت USB-C آن فقط برای شارژ است.

 Acemagic X1

با این حال، کارهای زیادی وجود دارد که لزوماً به اسب بخار زیادی نیاز ندارند و نمایشگر اضافی تنها ویژگی جذاب لپتاپ Acemagic X1 نیست.

علاوه بر جذابیت متمایز ACEMAGIC، نقل قول نمادین «استیو جابز» در سال 2005 که می‌گوید: «Stay Hungry, Stay Foolish» یعنی «گرسنه بمان، احمق بمان.» با طلای واقعی روی سمت چپ صفحه‌کلید این دستگاه حک شده است.

اگر هرگز نام Acemagic را نشنیده‌اید، بد نیست بدانید که آنها کاملاً ناشناخته نیستند. این شرکت چینی معمولاً کامپیوترهای شخصی کوچک می.فروشد و اخیراً پس از ارسال برخی از آنها با بدافزار ازپیش‌نصب‌شده عذرخواهی و بازپرداخت کرده است. جدیدترین ورودی آن نیز مینی کامپیوتر 1400 دلاری زیر است که شبیه روتر بازی است.

     Acemagic X1
    • لپتاپ های مجهز به AMD Ryzen AI 300 Strix Point ایسوس 25 تیر ماه عرضه می‌شوند
    • لپتاپ MSI Titan 18 Pro Ryzen Edition با تراشه Ryzen 9 7945HX3D عرضه شد
    • لپتاپ های نسل بعدی Prestige و Summit شرکت MSI رونمایی شدند
    مشاهده این خبر در سایت مرجع